Wij houden van KMO’s. Dit is het bewijs!

Het wordt steeds moeilijker jou te onderscheiden in de markt. Het lijkt alsof niets nog nieuw is en de tijd die je hebt om een unieke solution in de wereld te zetten lijkt alsmaar korter te worden. Jij schakelt snel maar de concurrentie sneller. Knap lastig!

Het gevolg? Een toegenomen nood aan inhouse creatives. Je weet wel, de profielen die ervoor zorgen dat jouw merk modern oogt, leuke communicatie opzet wat leidt tot nieuwe leads of de invulling van specifieke werkkrachten. Blijkt dat net díe profielen, zelfs na lang hengelen, moeilijk te vangen zijn. Ontdek verder hoe dat komt en hoe wij dat probleem, gene zever, uit de weg ruimen.

Jouw kopzorgen

Sonja haat Paint.

Sonja, de aangeprezen adminitratieverantwoordelijke, runt zowel de planning alsook wat social media, nieuwsbrief en nog heel wat andere zaken. Zonder haar zou er weinig tot niets gecommuniceerd worden naar de buitenwereld. Sonja is echter geen creatief mastermind en moet het doen met Paint  (het tekenprogramma van in de tijd dat teenkousen hip waren) wanneer ze een flyer moet ontwerpen. Eerst en vooral no shame! We love the efforts en multitaskskill.

Onbetwistbaar: telkens wanneer je communiceert rond jouw bedrijf krijg je een kans jouw merk in de kijker te zetten. Communicatie wekt indrukken op. Net daarom is het belangrijk dat alles van communicatie in lijn ligt met wie jullie zijn als merk. Dat soort communicatiemateriaal noemt men branded content.

Young creatives – angstzweet.

De kwaliteit van jouw aanbod moet meer naar buiten gedragen worden. Je moet dus op zoek naar een partner die volgens jullie bedrijfsfilosofie kan handelen maar tegelijk ook zelfstandig zijn ding kan doen. Dit profiel houdt zich niet bezig met operationele zaken en het loon is navenant.

  • Jouw gewenst profiel bevindt zich in de generatie Z- vijver. (Juniors). De generatie die heel wat behoefte heeft aan vrijheid en flexibele werktijden. Creativiteit komt soms om 2u ’s nachts en niet om 2u in de namiddag wanneer jij het verwacht.
  • Daarnaast wordt deze generatie gekenmerkt door de focus op zelfontwikkeling. Het bedrijf waarvoor ze werken moet een bepaalde impact hebben op de wereld maar tegelijk ook op eigen groeikansen en portfolio. De dag van vandaag is dat helaas nog niet overal mogelijk.
  • En plus, blijkt uit een survey van Deloitte dat deze generatie niet twijfelt wanneer er een opportuniteit op-popt. Zoveel mogelijk ervaring opdoen is voor deze generatie belangrijker dan loyaliteit. Dat resulteert in meer verloop op de werkvloer.
  • Voorts is de nood aan content creatie met pieken en dalen. Dat zorgt enerzijds voor iemand die waarschijnlijk op zijn honger blijft zitten. Anderzijds voor onnodige werkuren.

Mensen, van welke generatie dan ook, kiezen voor een bedrijf omdat ze een connectie voelen met de heersende cultuur. Een jonkie aannemen die de boel moet moderniseren is daarom een probleemgeval.

The Content Creators’s repliek.

Wij bieden allround kennis van business development, digitale marketing en branding. Kortom, door middel van branded content kunnen wij jouw bedrijf positioneren, in de spotlight zetten en jou onderscheiden van de concurrentie. Verder worden de hoeveelheid aan uren ingeschat op maat van concrete noden en dus erg variabel. Sayanora vaste werknemerskosten, keuzestress rond strategie of uitwerking en nodig budget om specifieke profielen aan te trekken.

Op welke manier dat wij dat doen? Niet alleen.

Wij zijn fan van inhouse werken. Dat om helemaal mee te zijn met de bedrijfssfeer en missie alsook voor de koffietjes met Sonja. Daarnaast eisen wij niet zozeer modern leiderschap en kunnen perfect om met specifieke opdrachten en deadlines. Sir – Ma’am, YES, Sir -Ma’am!

Onze partner in crime

Het allerbelangrijkste is onze achterban zijnde branding expert Sidekick. Daar waar er bijkomende vraagstukken rond algehele branding plaatsvinden, ligt de oplossing, door onze sterke link, just a phonecall away.

How we stir it up?

Zoals een puddingske!

Ondersteuning bieden bij het uitdenken van content concepten? Doen we.
Contentstrategieën wikken en wegen? Kunnen we.
Losse content stukken uitwerken? Jahwul!
Louter content creëren, flink onze taakjes afwerken? Sir – Ma’am YES Sir – Ma’am.

Wij zijn er voor ondernemingen die geen idee hebben waar te beginnen – alles daartussen – alsook voor partijen die content expert zijn. De enige constante is dat wij steevast bekijken welke content het best aansluit bij de eindgebruiker.

I want more!

Menu